Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
Πιστοποιημένη υπηρεσία Ηλεκτρονικής τιμολόγησης από τον πιο αξιόπιστο πάροχο.
Επικοινωνώντας online με το λογισμικό της επιχείρησής σας και την πλατφόρμα myDATA,
η υπηρεσία της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης ελέγχει, σημαίνει και αυθεντικοποιεί κάθε
συναλλαγή πώλησης σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της ΑΑΔΕ.
Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση είναι μια υπηρεσία που σας επιτρέπει να εκδίδετε και να διακινείτε ηλεκτρονικά τιμολόγια και αποδείξεις λιανικής απευθείας από το σύστημα λογισμικού ή τιμολόγησης που χρησιμοποιείτε, αρχειοθετώντας τα αυτόματα στο Cloud.
Η υπηρεσία καλύπτει με αξιοπιστία και ασφάλεια τις περιπτώσεις λιανικής και χονδρικής τιμολόγησης καθώς και τις περιπτώσεις τιμολόγησης προς το Δημόσιο που διέπονται από την υποχρεωτικότητα τιμολόγησης μέσω Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.
Με τον τρόπο αυτό, σας δίνει τη δυνατότητα να αποστέλλετε πιστοποιημένα ηλεκτρονικά παραστατικά στους πελάτες σας τη στιγμή ακριβώς της έκδοσής τους, ενημερώνοντας αυτόματα και τα Ηλεκτρονικά Βιβλία της ΑΑΔΕ σε απειροελάχιστο χρόνο!
Χαρακτηριστικά
- Διασύνδεση με κάθε λογισμικό ή σύστημα τιμολόγησης της αγοράς μέσω WEB API και real-time άντληση των δεδομένων των παραστατικών.
- Σήμανση και αυθεντικοποίηση των παραστατικών ως κείμενο, αλλά και QRCode για την άμεση επαλήθευσή τους με σάρωση.
- Διαβίβαση της σύνοψης των παραστατικών, ενημέρωση Ηλεκτρονικών Βιβλίων και λήψη του Μοναδικού Αριθμού Καταχώρησης (Μ.Α.Ρ.Κ).
- Προώθηση του Μ.Α.Ρ.Κ και της συμβολοσειράς αυθεντικοποίησης του παραστατικού στον εκδότη (ή ενημέρωσή του για την αποτυχία διαβίβασης).
- Αυτόματη αρχειοθέτηση του παραστατικού στο Cloud για το χρονικό διάστημα που ορίζει η νομοθεσία ή επιθυμεί ο εκδότης.
- Email ειδοποίησης στον πελάτη με σχετικό link για να κατεβάσει το παραστατικό, καθώς και αρχείο δεδομένων για αυτόματη εισαγωγή στο σύστημά του.
VitaNET | Business Solutions
Οφέλη
Μείωση κόστους έως 80%
Περιορίστε δραστικά το κόστος τιμολόγησης παραστατικών χονδρικής και λιανικής πώλησης, με την αποστολή και αρχειοθέτηση ηλεκτρονικών παραστατικών.
Μηδενική αρχική επένδυση
Ξεκινήστε άμεσα χωρίς την ανάγκη καμίας αρχικής επένδυσης σε εξοπλισμό ή λογισμικό για τη σύνδεσή σας με την υπηρεσία EINVOICING.
Επενδυτικές φοροαπαλλαγές
Μειώστε τα φορολογητέα κέρδη σας μέσω της προσαύξησης κατά 100%, όλων των δαπανών που αφορούν το πρώτο έτος χρήσης της υπηρεσίας EINVOICING.
Ταχύτερη επιστροφή φόρου
Επιλέξτε την υπηρεσία EINVOICING για τη διαβίβαση όλων των παραστατικών σας και περιορίστε το διάστημα επιστροφής φόρου σε 45 ημέρες.
Φορολογικές διευκολύνσεις
Περιορίστε κατά δύο (2) έτη το απαιτούμενο χρονικό διάστημα τήρησης των φορολογικών στοιχείων και βιβλίων που υπόκεινται σε έλεγχο από την ΑΑΔΕ.
Συμμόρφωση με νομοθεσία
Διαβιβάστε αυτόματα ηλεκτρονικά τιμολόγια και στοιχεία λιανικής, τα οποία συμμορφώνονται απολύτως με την ΑΑΔΕ και τις ισχύουσες διατάξεις των ΕΛΠ.
Ταχύτερη είσπραξη τιμολογίων
Εισπράξτε τα τιμολόγιά σας σε λιγότερες ημέρες, περιορίζοντας δραστικά το χρόνο επεξεργασίας και παράδοσής τους.
Μέγιστη ασφάλεια στο Cloud
Εξασφαλίστε την ακρίβεια των δεδομένων σας με την εγγύηση που προσφέρει η λειτουργία του EIΝVOICING στις Cloud υποδομές του Microsoft Azure.